cs

!!! UPOZORNĚNÍ !!!

Z důvodu naplnění kapacit aktuálně nepřijímáme další zakázky na chromování dílů.

Děkujeme za pochopení.


Jako jedni z mála používáme na všech dílech pod chrom a nikl vrstvu MĚDI!

  1. Nemusíme tak zbrušovat základní materiál a dělat z dílů skořápky, které ztrácí mechanické vlastnosti.
  2. Nikl, který slouží jako nosič chromu na mědi lépe drží, než když je nikl aplikován na surové železo.
  3. Chromujeme tak, jako se chromovalo dříve. Celý systém je prověřen již léta.

Renovace chromových dílů

Chromujeme vše - od šroubků, přes páky, řidítka, nádrže, masky, až po nárazníky....

Maximální rozměry dílů, které jsme schopni zrestaurovat, jsou D 2500 mm x Š 500 mm x H 500 mm.

Vysoká kvalita

Chromy restaurujeme tak, aby byl zajišťěn zrcadlový odlesk.

Krátká doba

Průměrná doba celého motocyklu je aktuálně cca 3 - 4 měsíce. Vše je odvislé od stavu dílů.

Zákaznický program

Jste renovační dílna, nebo se jen z koníčku stala součást Vašeho života? Pak právě pro Vás máme zákaznický program se slevami.

Přijatelná cena

Cena odpovídá vysoké kvalitě.

Jak to probíhá?

  1. První kontakt - Ať již nás znáte z veterán burz, výstav, z internetu a nebo jste na nás dostali kontakt od Vašeho známého, jsou 4 varianty jak nás kontaktovat. Telefonicky, emailem, osobní návštěvou (za kterou jsme vždy rádi, protože jsme schopni Vám naší práci ukázat) a nebo setkáním na burze/výstavě. Při prvním kontaktu jsme schopni zodpovědět veškeré dotazy a dále umíme provést orientační kalkulaci Vaší zakázky.
  2. Začínáme - Prvním krokem při přijetí zakázky je její evidence. To znamená, že Vaše zakázka dostane svoje pořadové číslo, provedeme důkladnou fotodokumentaci jednotlivých dílů a společně s kontaktem zapíšeme do elektronického systému.
  3. Plánování - Posloupnost práce na jednotlivých zakázkách je plánována dle termínu jejího přijetí. To znamená, že pracujeme postupně, podle toho, jak k nám zakázky chodí.
  4. Mechanická příprava - Ve zkratce, to nejdůležitější pro dosažení požadovaného efektu. Začínáme chemickým, v některých případech mechanickým, odstraněním staré povrchové úpravy. Dále jsou díly zkontrolovány z hlediska jejich tvaru - křivé díly narovnáme, nádrže vyklepeme, chybějící místa vyvaříme. Jakmile je díl tvarově v pořádku přichází na řadu mechanické broušení, kde je cílem odstranění vyrzelých míst a hrubého povrchu materiálu, který je způsoben stářím a nebo také odstraněním staré povrchové úpravy. Po vybroušení do jemného brusu nastává proces kartáčování a leštění. Tím dosáhneme povrchu, na který je dále nanášena galvanická povrchová úprava.
  5. Galvanické pokovení - "Kabát", finální část na dílu. Standardně používáme složení měď, lesklý nikl a následně dekorativní chrom. Bohužel zpracovávané díly jsou čím dál tím horší a tak začínáme stále více používat předmědění. Díky nanesené vrstvě mědi jsme schopni zrestaurovat díly, které mechanickým broušením neopravíme a nebo hrozí riziko, že základní materiál zbrousíme tak, že se z něj stává jen skořápka. Měď používáme ze dvou důvodů, jako takový galvanický "tmel" a druhý důvod je lepší zabíhání chromu - absence žlutých fleků.
  6. Finále - Posledním krokem je kontrola kvality a v neposlední řadě kompletnosti zakázky. Jakmile je vše v pořádku, nastává kontaktování zákazníka, jakou formou bude probíhat předávka dílů. Díly jsme schopni zaslat zpět poštou, dovést na burzu a nebo předat osobně na provozovně.

            CELÝ PROCES JE PRO NÁS UZAVŘEN VAŠÍ SPOKOJENOSTÍ.



Proč chromovat u nás?

  • Záruka toho, že díly budou restaurovány odborníky, kteří zaručí výstavní kvalitu. Praxi máme více, jak 7 let.
  • Dodržujeme sjednaný termín a cenu zakázky.
  • Máme propracovaný systém přijímání a evidence zakázek.
  • Jsme kdykoli na telefonu a jsme schopni Vám říct v jaké fázi se Vaše zakázka nachází. V případě že nejsme dostupní (máme toho hodně), stačí napsat sms a nebo email.


Ukázka opravy nádrže

Ukázky naší práce