!!! UPOZORNĚNÍ !!!
Z důvodu naplnění kapacit aktuálně nepřijímáme další zakázky na chromování dílů.
Děkujeme za pochopení.
Jako jedni z mála používáme na všech dílech pod chrom a nikl vrstvu MĚDI!
- Nemusíme tak zbrušovat základní materiál a dělat z dílů skořápky, které ztrácí mechanické vlastnosti.
- Nikl, který slouží jako nosič chromu na mědi lépe drží, než když je nikl aplikován na surové železo.
- Chromujeme tak, jako se chromovalo dříve. Celý systém je prověřen již léta.
Renovace chromových dílů
Chromujeme vše - od šroubků, přes páky, řidítka, nádrže, masky, až po nárazníky....
Maximální rozměry dílů, které jsme schopni zrestaurovat, jsou D 2500 mm x Š 500 mm x H 500 mm.
Vysoká kvalita
Chromy restaurujeme tak, aby byl zajišťěn zrcadlový odlesk.
Krátká doba
Průměrná doba celého motocyklu je aktuálně cca 3 - 4 měsíce. Vše je odvislé od stavu dílů.
Zákaznický program
Jste renovační dílna, nebo se jen z koníčku stala součást Vašeho života? Pak právě pro Vás máme zákaznický program se slevami.
Přijatelná cena
Cena odpovídá vysoké kvalitě.
Jak to probíhá?
- První kontakt - Ať již nás znáte z veterán burz, výstav, z internetu a nebo jste na nás dostali kontakt od Vašeho známého, jsou 4 varianty jak nás kontaktovat. Telefonicky, emailem, osobní návštěvou (za kterou jsme vždy rádi, protože jsme schopni Vám naší práci ukázat) a nebo setkáním na burze/výstavě. Při prvním kontaktu jsme schopni zodpovědět veškeré dotazy a dále umíme provést orientační kalkulaci Vaší zakázky.
- Začínáme - Prvním krokem při přijetí zakázky je její evidence. To znamená, že Vaše zakázka dostane svoje pořadové číslo, provedeme důkladnou fotodokumentaci jednotlivých dílů a společně s kontaktem zapíšeme do elektronického systému.
- Plánování - Posloupnost práce na jednotlivých zakázkách je plánována dle termínu jejího přijetí. To znamená, že pracujeme postupně, podle toho, jak k nám zakázky chodí.
- Mechanická příprava - Ve zkratce, to nejdůležitější pro dosažení požadovaného efektu. Začínáme chemickým, v některých případech mechanickým, odstraněním staré povrchové úpravy. Dále jsou díly zkontrolovány z hlediska jejich tvaru - křivé díly narovnáme, nádrže vyklepeme, chybějící místa vyvaříme. Jakmile je díl tvarově v pořádku přichází na řadu mechanické broušení, kde je cílem odstranění vyrzelých míst a hrubého povrchu materiálu, který je způsoben stářím a nebo také odstraněním staré povrchové úpravy. Po vybroušení do jemného brusu nastává proces kartáčování a leštění. Tím dosáhneme povrchu, na který je dále nanášena galvanická povrchová úprava.
- Galvanické pokovení - "Kabát", finální část na dílu. Standardně používáme složení měď, lesklý nikl a následně dekorativní chrom. Bohužel zpracovávané díly jsou čím dál tím horší a tak začínáme stále více používat předmědění. Díky nanesené vrstvě mědi jsme schopni zrestaurovat díly, které mechanickým broušením neopravíme a nebo hrozí riziko, že základní materiál zbrousíme tak, že se z něj stává jen skořápka. Měď používáme ze dvou důvodů, jako takový galvanický "tmel" a druhý důvod je lepší zabíhání chromu - absence žlutých fleků.
- Finále - Posledním krokem je kontrola kvality a v neposlední řadě kompletnosti zakázky. Jakmile je vše v pořádku, nastává kontaktování zákazníka, jakou formou bude probíhat předávka dílů. Díly jsme schopni zaslat zpět poštou, dovést na burzu a nebo předat osobně na provozovně.
CELÝ PROCES JE PRO NÁS UZAVŘEN VAŠÍ SPOKOJENOSTÍ.
Proč chromovat u nás?
- Záruka toho, že díly budou restaurovány odborníky, kteří zaručí výstavní kvalitu. Praxi máme více, jak 7 let.
- Dodržujeme sjednaný termín a cenu zakázky.
- Máme propracovaný systém přijímání a evidence zakázek.
- Jsme kdykoli na telefonu a jsme schopni Vám říct v jaké fázi se Vaše zakázka nachází. V případě že nejsme dostupní (máme toho hodně), stačí napsat sms a nebo email.